companyer deteniu y agrediu per o faxismo espanyol

El compañero Lois Inazio H.,el pasado sabado fue detenido en Uesca por intentar parar la agresión de un miembro de la Policia Nacional Española a una inmigrante dominicana.
Nuestro compañero observó el pasado sabado como un policia español agredia y maltrataba auna ciudadana de la Republica Dominicana,mientras otros números allí cerca no hacian nada para acabar con esa injusticia.
Tras el enfrentamiento,Lois fue detenido,golpeado tanto en la calle como en las dependencias policiales y ha estado hasta hoy lunes(54 horas) en los calabozos que ha pasado a disposición judicial junto a cuatro personas más,entre ellas la ciudadana dominicana.
Tras su salida de los juzgados ,nuestro compañero así como los otros detenidos,la mujer iba llena de moraduras,se han personado en el Hospital y han presentado denuncias por agresiones.
Lois está acusado de atentado a la autoridad,concretamente de desarmar al policia y golpear a varios con la defensa,porra,robo de pertenencias y lesiones,fractura de varios dedos,por lo cual le solicitan 2 penas,una de 4 años y otra de 3 años.
El juicio está previsto para el próximo día 1 de septiembre.
Desde aquí,SOA-STA solicita vuestra solidaridad con nuestro compañero y en contra de la agresión de las fuerzas policiales españolas

SOA-STA

Debán d´iste comunicau no mos fa atra cosa que refirmar de raso o nuestro companyer Lois Inazio, a la suya familia y amigxs per ista gran inchustizia

O estau espanyol ya mos eba amostrau fa muito tiempo a suya ideya de democrazia, chustizia y igualdat. Ista triste setugazión no ye mes que un atro caso. A “diferenzia” ye que agora, o protagonista ye un companyer conoxiu per toz/todas nusatrxs. Güe, ha estau Lois Inazio…maitin cualsiquier de nusatrxs.
SOA-STA ha feito un gran treballo de clase como sendicato independient y libre, no tenemos dengún dandalo de que Lois Inazio siga un melitant d´iste coleutibo ha afeutau en ista setugazión que s´en troba.
Demandamos que toda presona esparda ista informazión. Tot refirme, gran o chiquet, ye important. Toz/todas chuntxs feremos que Lois Inazio contrimostre a suya inozenzia.

Anuncios
A %d blogueros les gusta esto: